Cégkivonat letöltése néhány kattintással
Cégkivonatra nagyon sokszor szükség van a céges életben, nem véletlen, hogy a cégkivonat beszerzés folyamatát próbálják a szolgáltatók a lehető legjobban leegyszerűsíteni. A legegyszerűbb megoldás cégkivonat beszerzésére a cégkivonat letöltés, amely szinte pillanatok alatt megoldható, lássuk, hogyan.
Először is egy disztribútort kell hozzá keresni az interneten, ez nem lesz nehéz, nagyon sok ilyen szolgáltató van. Arra kell csak ügyelni, hogy az adott cégtől beszerezhető dokumentumok hitelességét a Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat biztosítsa.
Ha választottál szolgáltatót (weboldalt), akkor következhet maga a dokumentum igénylés. Általában cégnév, adószám vagy cégjegyzékszám alapján lehet rákeresni arra a cégre, amiről cégkivonatra van szükséged. Ha megtaláltad a céget, akkor ki kell választani a dokumentum típusát, ami letöltés esetén hiteles cégkivonat lesz. Ha közhiteles cégkivonatra van szükséged, az igénylés akkor is nagyon egyszerű, azonban papír alapon fogod azt megkapni.
A cégkivonat kiválasztása után a számlázási információkat kell megadni, valamint az e-mail címet, ahova kapni szeretnéd a dokumentumot. Ha minden megvan, akkor a rendelés leadása után bankkártyával (vagy utalással) lehet fizetni. A sikeres fizetést követően pillanatokon belül meg is kapod a cégkivonatot a megadott e-mail címre.